MEGOSZTÁS

Csak ritkán merülünk el a celebvilág közösségi médiás történéseibe, de ha mégis, akkor azt alaposan tesszük. Csak hogy jól informáltak legyetek. Az Instagram a sztárok egyik elsődleges promóciós felülete, ahol az énekesek, művészek elképesztő profizmussal mozgatják a tömegeket. És közben sorra dőlnek a rekordok.

Ahogy minden eredményt, úgy az Instagram statisztikáit is jegyzik, amiben tegnap óta Beyoncé lett az abszolút rekorder. Az amerikai énekesnő fiókján legutóbb megjelenő fotó 24 óra alatt több mint 8 millió lájkot kapott, mostanra pedig már 9,1 millió szívecskénél jár.

Virágok, bugyi, melltartó

A Techradar.hu szerkesztőségének egyöntetű véleménye, hogy a fotó kábé minősíthetetlen esztétikai szintet hordoz, és erről nem Beyoncé, hanem a fotósok és a dizájnerek tehetnek. De a lényeg persze nem is ez, hanem a hordozott üzenet, mely szerint az énekesnő dupla anyai örömök elé néz, hiszen ikrekkel várandós.

A rekord beállítása felett elsősorban Selena Gomez szomorkodhat egy sort, ugyanis eddig övé volt a „24 óra alatt legtöbb lájkot szerzett Instagram fotó” díj birtokosa. Azt a bizonyos képet egy nap alatt kb. 1,3 millióan szeretgették meg, és az is érdekes körülmény, hogy a Coca-Cola által szponzorált felvételről van szó, mert azt talán senki sem hiszi, hogy Gomez teljesen véletlenül pózolt egy kólás üveggel a kezében.

when your lyrics are on the bottle ? #ad

Selena Gomez (@selenagomez) által közzétett fénykép,

Töretlenül fejlődő világ

Az erők és a rajongók koncentrálása nem véletlenül történik ezen a felületen. Az Instagram 2012-ben került a Facebook tulajdonába (laza 1 milliárd dollárért cserébe), azóta pedig töretlen a fejlődés és sokak szerint az élmény tudatos tönkretétele. Tavaly decemberben 600 milliónál járt az aktív havi felhasználók száma, amiből az utolsó 100 millió hat hónap alatt jött össze.

A Facebook jól láthatóan a Snapchatben látja a legnagyobb riválist, ezért az Insta is az ott látható, és ahhoz hasonló funkciókkal gazdagodik. Ilyen volt a legutóbb bevezetett, 24 óra alatt megsemmisülő Sztorik, ami egyre inkább távolodik a szolgáltatás gyökereiről. Sokan a képek között megjelenő reklámokat is egyre kevésbé tolerálják, ennek ellenére a felhasználói bázis még mindig elég dinamikusan nő.