MEGOSZTÁS

A vállalat vezérigazgatója szerint a Ford a jövőben többet fektet elektromos autók fejlesztésébe, miközben a belső égésű motorokat háttérbe szorítják. 

Jim Hackett, aki májusban foglalta el a vezérigazgatói posztot a Ford Smart Mobility vezetése után, négy hónapot töltött a Ford autógyártói pozíciójának kiértékelésével.

Be kell gyújtani a motorokat akkukat

Eszerint a vállalat ugyan időben dobja piacra megoldásait, mégis egy kis hátrányban vannak az olyan riválisokkal szemben, mint például a General Motors, de az önvezető megoldások, a partnerkapcsolatok és az elektromos autók fejlesztésének területén is akadnak problémák. 

“Ha egy nagymúltú cég vagy, akinek évtizedeken átnyúló sikerei vannak, nem könnyű dönteni arról, hogy kultúrálisan vagy műveletileg változtatsz” mondta Hackett kedden.  “Végtére is el kell fogadnunk, hogy azok az erények, amelyeknek a múlt századi sikereink köszönhetők, valójában semmilyen garanciát nem jelentenek a jövőbeli sikerekre.”

Ford F-150

Ettől kezdve a Ford az “okos és csatlakoztatott” eszközökre fókuszál majd a prezentáció szerint. A cég elmondta, hogy az USA modellek 2019-től internetcsatlakozással érkeznek, ahogy a világszerte elérhető autók 90%-a is 2020-tól. Emellett a nagy befektetésnek köszönhetően 2020 környékére ígérnek egy F-150 hibridet, valamint a Mustang hibrid és teljesen elektromos változatát.

Ford Mustang