MEGOSZTÁS

A Xiaomi hatalmas növekedést mutatott be az okostelefonok megjelenése óta.

Egy kisméretű, kínai piacra koncentráló telefongyártóból egy komplett okosotthon megoldásokat kínáló portfólióval rendelkező gigavállalat lett.

India lett a siker fokmérője

A Canalys most jelentette be, hogy az indiai a világ második legnagyobb okostelefonos piaca. Ehhez az Egyesült Államokat kellett letaszítania a Kína mögötti pozícióból. Az indiai piacon a Xiaomi igen jelentősen kiveszi a részét, egészen pontosan a világszinten nagy befolyással rendelkező Samsunggal vetekszik, mint azt az alábbi grafikon is mutatja. Igyekszenek olyan viszonlyag elérhető árú csúcskategóriás készülékeket gyártani, amelyek a helyieknek megfelelnek.

A Samsung az előző év harmadik negyedévéhez képest 30%-kal több telefont adott el. Ennek ellenére a Xiaomi növekedése sokkal hatalmasabb, mivel a 9,2 milliárd készülék eladása 290%-os ugrást jelent az előző év ugyanezen időszakához. Egyébként a koreaiak 9,4 millió eladott telefonnal vezetik a mezőnyt. Ha valaki még több adatra vágyna az indiai piaccal kapcsolatban, a Canalys weboldalán böngészhet.