MEGOSZTÁS

A Holland Királyi Légitársaság (KLM), egy interaktív csomagolási segédet mutatott be, amely az úti cél, utazási idő és a célállomáson várható időjárás figyelembevételével ad tanácsokat.

Sál, sapka, fogkefe…

A BB (Blue Bot) nevet viselő szolgáltatás mesterséges intelligenciára támaszkodva látja el információkkal az arra rászoruló utasokat, így kisebb valószínűséggel marad ki a bőröndből fontos tárgy vagy ruhadarab. A szolgáltatás hangvezérléssel működik, így egyszerű kérdezz-felelek módon zajlik az információcsere.

A szolgáltatás összeköttetésben áll a légitársaság rendszerével, valamint külső társszolgáltatókkal egyaránt. A gépi intelligencia tanulékony, rendkívül profin végzi a dolgát és minél többet használja egy utas, annál hatékonyabban képes segíteni.

A KLM szolgáltatása néhány hónapja indult, egyelőre kedvező a fogadtatás, ráadásul a társaság ígérete szerint a visszajelzések alapján folyamatosan bővítik majd a funkciókat. A szolgáltatás a Google Home rendszerén keresztül érhető el.